Lot of dots.

Som jag tidigare har berättat får jag ju klianfall på fötterna nattetid.
På hudkliniken började man misstänka att jag kanske är allergisk mot krom(!) som det tydligen finns gott om i skor(!) och därför sitter jag nu med ett glatt gäng små små metallkoppar med olika ämnen i fasttejpade på ryggen. De ska sitta där i två dygn innan jag får ta bort dem, sen ska det faras iväg och läsas av tester i tid och otid den närmsta veckan.

Nu undrar jag mest:

Om det visar sig vara så att jag är allergisk mot krom, hur f-n ska jag veta vilka skor jag kan köpa och vilka som kommer att resultera i kli? Det är ju rätt sällan man ser innehållsförteckningar på skor.
Tänk om man hittar ett par riktiga sötnosar, pungar ut med massor av pengar för dem, för att sedan inte kunna använda dem?!
Tänk om jag måste slänga ut hela min skogarderob?
Jag säljer hellre min själ. Nä, just det, det kan jag ju inte. Den sålde jag ju för nån hundring när jag var yngre. Det kanske är där felet ligger?





Tyck nåt!
Postat av: Frida

Åh, sånt test har jag också gjort. Det jobbigaste är ju att inte få DUSCHA!

2010-04-20 @ 11:09:21
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Fia

Det är HELT kasst att inte få duscha. Jag går omkring och förväntar mig att folk ska vända sig om och rynka på näsan och viska. Trots att det bara har gått en dag. Dessutom kliar det.

2010-04-20 @ 20:50:29
URL: http://menvetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0