F*ck off, Svett-bank.


Jag har lyckats blockera min säkerhetsdosa till intenetbanken.
Voijne voijne, tänkte jag, hur ska jag göra nu då?
Jo, jag googlar såklart fram ett telefonnummer till kundtjänst som får hjälpa mig.

Hmmmm. Kundtjänst - internetbanken, skulle de kunna hjälpa mig tros?

Efter 15 minuter i telefonkö möts jag av en trött telefonist som frågar:

-Har du telefonbanken?

-Eh. Ja.

-Då kan de hjälpa mig med det.

-De kan alltså hjälpa mig med internet-banken? Vart har jag ringt nu då?

-Ja det kan de. Nu har du ringt till kundtjänst Internetbanken.


Strålande, Swedbank. Så jävla användarvänligt.
Och kön till telefonbanken var ju inte heller så farligt lång. Plats 123. Nästan i klass med försäkringskassan.





Tyck nåt!
Postat av: Frikadellen

Men ooooo så korkat av dig! Har man problem med telefonbanken ringer man kundtjänst för internetbanken och vice versa, fattar ju varenda småunge juh...



Jättelogiskt minsann...

2011-11-01 @ 20:03:45
URL: http://frikadellen.blogg.se/
Postat av: frikadellen

Fielian... var hittar man dig iochmed att man inte hittar dig här numera?

2012-03-20 @ 09:35:04
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0