Brev till valfritt forskningsinstitut.


Kära forskningsinstitut.

Paketet jag har sänt er innehåller inte någon bomb, utan min fiskskål.
Det är nu så längesedan jag bytte vatten i fiskskålen, att jag misstänker att det kan ha uppstått en del nya arter i den.
Eventuellt kanske ni även kan skrapa fram ett par nya grundämnen.

Häromdagen simmade Henny, eller om det var Penny, (det är lite svårt att se skillnad på dem ibland. Just nu är det är lite svårt att se dem överhuvudtaget faktiskt) uppochner.
Jag kan alltså inte garantera att det inte har bildats någon sorts giftigt ämne i sörjan, och skulle därför råda er att använda lämpliga skyddskläder och dragskåp när ni arbetar med fiskskålen.
Jag hoppas hursomhelst att ni kommer att få nytta av den.

Med vänliga hälsningar

Melvin Strid

PS. Om ni skulle råka hitta fiskarna så skulle jag gärna vilja ha tillbaka dem.






Tyck nåt!
Postat av: HenrikPK

Haha, rolig blogg! Innovativ och läsglad, ska fortsätta följa ;)

2011-03-10 @ 21:11:03
URL: http://www.dokumenthantering.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0