Bu!

... Trodde ni att jag var borta?!
Hahahahahahahaha! Nej, gud nej.

Jag har suttit här hela tiden och funderat på vad jag ska skriva om.
Det börjar bli tråkigt att bara sitta här och fundera nu, så jag tog ett snabbt beslut att bara ordbajsa ner nånting.
Och jag är hemskt ledsen, men det blir nog inte så mycket bättre än såhär.

Du som väntar på en poäng kan alltså sluta läsa nu. Det kommer ingen.

Och du som skiter i om det finns nån poäng måste i alla fall sluta läsa nu, för nu orkar jag inte skriva mer.












































Näpp. Nu ångrade jag mig. Jag har ju faktiskt nåt kul att berätta. Inte kul som i underhållande för er, utan kul som i roligt för mig.
Idag har jag börjat en ny tjänst på jobbet, en tjänst som jag har haft som mål att nå i flera år. Woho, lucky me!
Det innebär eventuellt att bloggen kan bli lite eftersatt ett tag framöver.
Det innebär eventuellt att bloggen kommer fortsätta vara lika eftersatt ett tag framöver.

...Eller inte. Livet är bra mycket roligare nu när det är vår och alla bitar börjar falla på plats, och jag har kommit ur mitt vinteride. Vilket kan generera bloggidéer och inspiration.
Kanske.
Hur ska jag kunna veta det i förväg?






Tyck nåt!
Postat av: thidan

Men assooo hallooo same to you same to you, vad är det för tjänst?

Jag jobbar på en reklamversktad/tryckeri. Printar, gör skyltar, monterar bildekorer, gör original och lite grafisk design, produktfoto, leker limbo och räknar matte med chefens dotter(7).

2011-04-04 @ 21:22:56
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0