Tomt. Helt tomt.


Det är helt tomt. Vakuum i hjärnan.
Emmy sover, Melvin leker på sitt rum, Danne har åkt in till en kompis för att dricka öl och kolla fotboll.
Och vad gör jag? Jag tomglor.
Chockad över den plötsliga ledigheten efter första jobbveckan på över ett år kanske.
Jag kan inte komma på nåt som jag vill göra. Jag kan definitivt inte komma på nåt som jag vill blogga.






Tyck nåt!
Postat av: Konne

Tycker du ska ta tag i och börja skriva på din lista på saker som kan dra åt helvete:)kram Konne

2010-09-18 @ 16:12:24
Postat av: Konne

Granatäpple är med på listan! Det tar en evighet att få ut alla fruktbitar ur skalet! (Närmare 15 minuter) O döm av min förvåning när äpplet smakar för jävligt! O inte nog med det, denna skitfrukt har kladdat ner hela mig och mitt kök! Därför kan granatäpplet dra åt helvete!

2010-09-19 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0