Ny darling!


Det finns få saker som är så tillfredsställande som att hitta en ny.

Första gången trevar man sig fram lite, vet inte riktigt om man klickar.
Pratar vi samma språk? Kan du ge mig det jag vill ha? Tillfredsställa mina behov? Släcka min törst?

Ofta blir det kanske bara en engångsgrej. Det finns ju så många därute, och man passar helt enkelt inte ihop med alla. Kemin stämmer inte alla gånger. Men när det klickar så är det underbart! Och -tjoff- så slänger man in i favoriter och startar en lång relation med daglig connection. 

För egen del måste jag snart uppdatera listan lite. Har ju hittat många nya sen sist.

Här kommer en av dem sålänge.

TACK JULLAN som förde oss samman.





















För dig som fortfarande inte har kopplat så pratar jag om nya bloggar. Herregud, jag är ju en gift kvinna tjej.





Tyck nåt!
Postat av: Thidan

Jag sa båda alternativen högt för mig själv. Jag tror att presENing är som jag uttalar det. Den är nog köpt på något jäkla gubbdagis nånstans.



Och visst är det väl ljuvligt med nya bloggar!

2010-09-14 @ 21:41:39
URL: http://thidan.blogg.se/
Postat av: Camilla, En mammas dagbok

Ha, ha, lite seg i kolan.... men du fattade jag... ;)



Må så gott och ha en skön onsdagskväll.

Kram Camilla

2010-09-15 @ 20:24:34
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0