Jag har blivit luuurad, aaha.


Melvin har fört samtliga läsare (okej, jag kanske har en liten del i det också) och alla sina föräldrar bakom ljuset.
För han har inte vattkoppor.
Han har bara helt vanliga ovanliga prickar av obestämbar art och ursprung.
Som bara kliar litegrann, och som enligt BVC definitivt inte är några vattkoppor.
13 stycken är de i alla fall, det är tydligen det enda som vi kan vara helt säkra på i det här fallet.

Hade jag varit det minsta nyfiken eller engagerad nu så hade jag kanske inte nöjt mig med ovanstående diagnos. Men han får gå till dagis. Det räcker för mig.








Tyck nåt!
Postat av: Thidan

Tack för de fina tipsen. Nu kommer jag klara mig galant i livets alla prövningar! Fake it til' you make it.

2010-10-12 @ 22:20:37
URL: http://thidan.blogg.se/
Postat av: Frikadellen

Haha, härligt. Skicka iväg honom bara.



Svar på massa frågor.



Min spetsande tumme är till för att låta pålysa söthet och näpenhet,



Jag har inga gardiner för att... jag har igna helt enkelt... Vi skaffade igna i första taget när vi flyttade in, sen vart vi nöjda me't som de var. Motiveringen är tyvärr så här torftig. Jag ahr i alla fall inget emot gardiner rent ideologiskt.

2010-10-12 @ 22:24:10
URL: http://frikadellen.blogg.se/
Postat av: Frikadellen

Svar igen.



Mitt hår är mitt. Det är alldeles rödblont. Jag lade i en blond toning för många månader sedan men jag skulle vilja påstå att dne är urtvättad sedan ett rba tag tillbaka. Istället har salta bad och sol i grekland blekt det hela och anaturen begåvat mig med röda undertoner. Dock har nog en snäll och foglig kamera en viss del i det hela. tycker liksom att både min hud och mit hår alltid ser snyggare ut på bild än i verklighetens spegel...

2010-10-12 @ 22:26:14
URL: http://frikadellen.blogg.se/
Postat av: thidan

Åh man tackar man tackar! Det är ingen fara. Jag är glad att du ens visste om att jag över huvud taget hade uppkörning och vilken dag dessutom! Det är så härligt med bloggfriends.

2010-10-16 @ 20:27:08
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0