Så bra på att ta tillvara på tiden.

Vill bara upplysa er, kära läsare, om att jag ska jobba en stund nu.

Så snart jag har skrivit färdigt det här inlägget alltså.
Och eventuellt kollat av några bloggar också.
Och facebook.
Fast den kollade jag ju nyss.
Men jag behöver nog kolla igen.
Och så ska jag nog läsa igenom nyheterna lite snabbt först också.

Men sen ska jag jobba en stund.

-Men du har ju haft hela helgen på dig, säger ni nu i kör? Varför gör du det här en söndagkväll, när man bara vill ligga i soffan och spela död?

Jo. Jag tycker att nu är ett bra tillfälle. Eller ja, snart är ett bra tillfälle.





Tyck nåt!
Postat av: Heffler

Hihi, lite Alfons Åberg sådär. "Jag ska bara..." :)

2010-11-15 @ 20:26:53
URL: http://heffler.se
Postat av: Frikadellen

Jag ska också jobba alldeles strax. Vill bara deklarera för blkoggvärlden att ajg är tillbaka från en veckas svajig svacka!

2010-11-18 @ 09:36:10
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0