Pure magic.

Jag har aldrig varit någon riktig Idolslav.
Jag har kollat, jag har tyckt och tänkt, och ibland blivit upprörd över att fel person går vidare, men inte så mycket mer än så.
Men i år är det annorlunda.
I år skapas Magi varje fredagkväll i min tv.
Och den som skapar magin heter Jay Smith.

Jag förstår inte vad som händer med mig när Jay sjunger, men jag har aldrig varit med om något liknande.
Jag får en enorm välbehagskänsla i hela kroppen.
Jag blir rörd.
Jag njuter av varje sekund av låten.
Det är helt sinnes faktiskt. Har aldrig varit med om nåt liknande.
Jag har blivit totalt beroende av Jay. En riktig Jay-junkie.
Sjukt. Fint. Och lite skrämmande.

Och det finaste av allt är det helt genialiska i Jay och Linnea tillsammans. Oslagbart.






Tyck nåt!
Postat av: Frikadellen

Sv. Oj så läskigt. Sånt dära är både spännande och pirrigt. Klart vi ska dejta.

2010-11-12 @ 22:07:20
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0