Laddad.

Jag har varit, och är nog ännu ett tag till, en mycket upptagen varelse.
De senaste dagarna har spenderats på annan ort, närmare bestämt Linköping.
Huvudsyftet med resan var jobb, nämligen utbildning i dagarna tre. Väldigt skoj faktiskt.

Utöver det hann jag med att hänga en liten stund med vänner som jag inte träffar speciellt ofta. Jag fick äran att besöka bästaste Jullan i deras kanonfina lägenhet, och fördriva en del av kvällen med henne och några vänner till.
Däremellan bondade jag så mycket jag orkade med nya jobbkontakter, åt en massa god mat, fikade en massa lyxig fikabuffé, drack en hel del kaffe, kliade mig i huvudet, gnuggade mig i ögonen, tappade fokus, hittade fokus igen, fick ahaupplevelser på löpande band samt saknade mina barn och min man så det knöt sig i magen.

Men det fina i kråksången är att allt det här hade en bieffekt som jag inte hade räknat med.
Helt plötsligt befann jag mig ensam i en ny stad, bodde på ett hotell och fick allt serverat. Jag gick ut när jag ville gå ut. Jag bowlade och drack öl med nyfunna vänner. Jag gick hem till kompisar. Jag gck hem till hotellet när jag ville.
Sammanfattning: Jag drällde omkring helt utan att någon var beroende av mig. Inte riktigt så min vardag ser ut. Semester big time.
Och jag kom hem till min familj totalt uppladdad igen.
Så. Viktigt.
Så. välbehövligt.





Tyck nåt!
Postat av: Heffler

Kan tänka mig att egentid är oerhört viktigt när man har familj. Bra att du passade på att njuta, tycker jag. :)

2010-11-13 @ 18:03:59
URL: http://heffler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0