För att jag inte hinner helt enkelt.

Jag överlevde Göteborgsresan, som en del av er säkert redan har gissat.
Vi hade redan i förväg bestämt oss för att ta tåget istället för bilen, och det visade ju sig vara ett mycket bra beslut, med tanke på skitväder som började redan i helgen, och med tanke på mängden alkohol som förtärdes, och som hade försenat hemresan betydligt om vi hade varit bilburna istället. 

Sammanfattning av helgen: RooooooOOoOOooohohohohohohohoooOOOOligt!

Got that?

Nu är det lite körigt på jobbet igen, och därför kommer jag va sådär härligt upptagen ett tag framåt. 

Nu: Ut o skotta snö. Jag hörde precis en traktor köra förbi utanför = Jag kommer förmodligen kunna ta mig ut på vägen nu.

Sen: Skotta snö igen, I guess?






Tyck nåt!
Postat av: Heffler

Skoj att du hade det bra i helgen! Alltid kul att festa till lite, utan att tänka på alla måsten. :)



Och snön ja... jag hörde att ni fått ett jäkla oväder söderut. Här blåser det mest. Men lite snö kommer det med, så det kommer väl yra igen bra till imorgon. Jag har dock tur som bor i lägenhet och åker buss. :)

2010-11-24 @ 19:43:20
URL: http://heffler.se
Postat av: frikadellen

Jag utgår från att jag är en stor del av det roliga ;)

2010-11-26 @ 10:53:15
URL: http://frikadellen.blogg.se/
Postat av: Fia

Heffler: Det är helt sinnessjukt mycket snö här. Eller ja, det är mycket i alla fall. Var glad att du slipper.



Frikadellen: Givetvis var du höjdpunkten på hela resan! =) Jag hade ambitionen att skriva ett långt hyllningsinlägg tillägnat dig, men som vanligt fastnade jag i jobbträsket. ;-)

2010-11-27 @ 11:14:15
URL: http://menvetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0