Morgonstund har guld i mun

9:30 Vad hungrig jag börjar bli. Lite frulle kanske?
9:32 Va fan? Det finns ju inget bröd? Inget alls.
9:34 Nähä. Får väl göra lite gröt då.
9:36 Gröten klar, lite russin, solroskärnor och mjölk såklart.
9:36 Men va fan??? (för att citera Sveriges sämsta skådespelare) Kylen har ju pajat. Mjölken är sur.
9:40 Hade jag prioriterat rätt så hade jag åtminstonde haft en kopp kaffe nu. Istället sitter jag här och bloggar om hur jävlig min morgon är. Fast när jag ser det på pränt så ser den inte så jävlig ut som den känns. Kanske är kaffebristen det värsta i alla fall?.






Tyck nåt!
Postat av: Sandra

Hej! Vi har faktiskt åkt förbi utanför och tittat på ert hus, men läget gör att det inte är något för oss. Men jag hoppas att rätt köpare dyker upp och att ni får det sålt! :)

2010-03-31 @ 10:57:12
URL: http://hinaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0