Surprise!

dsc00972 (MMS)

Ett helt oväntat paket damp ner i brevlådan idag, innehållandes en lika oväntad present och ett brev från mamas Bloggnätverk. Och gud så VIP jag kände mig i några sekunder. På riktigt, jag blundade en stund, låtsades att jag hade 5000 läsare i veckan och en massa sponsorer skickade hem goodiebags till mig bara för att kanske eventuellt ha turen att bli omnämnda i Den Stora Bloggen. Det gjorde min dag. Så här är min plan: jag ska börja låtsas grejer oftare. Alla borde låtsas en skruvad grej varje dag, bara för att skoja till det lite med sig själv och framkalla en skön känsla, och sen försöka hålla kvar den känslan under dagen. Jag ska köra det som ett projekt på mig själv i en vecka från och med nu. I'm your guinea pig.






Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0