Doppad och klar

Kan bara lättad och kanske en smula förvånad konstatera att båda barnen skötte sig exemplariskt idag. Rätt barn såg till att bli döpt, inget barn kröp ur sitt skinn i kyrkan, inte ens nån liten olämplig sång framfördes. Det stökigaste som hände var att en brakare fyrades av under kollektinsamlingen, och det var inte ens nåt av mina barn som stod för den underhållningen. (Tack Elsa för att du muntrade upp gästerna i bakre sektionen. Synd att jag satt för långt ifrån för att själv kunna ta del av showen.) 

Samtliga närvarande gäster verkade gå ifrån tillställningen med nerverna i behåll, så även familjen Strid. Jag vill till och med dra till med att det var en mycket trevlig sammankomst.
Stort tack riktas därmed till alla som var inblandade och närvarande, tack för en mycket trevlig dag!




Ska man lägga till Amen nu eller? Jag är inte helt inkörd på det här kyrkliga tjofräset. Nä... det ska man nog inte... Eller?





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0