Hang up

dsc01200 (MMS)

Häromdagen var vi på ikea och köpte 48 stycken såna här, eftersom vi nu har lyckan att ha en walk in closet och därför kan hänga alla kläder istället för att knöla ihop dem till oigenkännlighet i byrålådor. Vi skrattade gott åt vår överdrift att köpa 48 galgar. Fem minuter efter hemkomst sattes skrattet i halsen och jag har idag varit och inhandlat 120 exemplar till av samma produkt. Detta beror dessvärre inte på att jag sitter inne på en fantastisk garderob, utan helt enkelt på att jag har lite svårt med avsked, framförallt när det gäller kläder. Jag har till och med kommit på mig själv med tanken: "den kanske kan va bra om jag ska på maskerad nån gång". Och då var det inte nån frän stålmannendräkt som riskerade att bli omplacerad till myrornas, utan vad som en gång i tiden hade kallats ett helt vanligt plagg.






Tyck nåt!
Postat av: Jullan

Jag brukar tänka "OM jag börjar rida igen så skulle det här bli bra att använda..". Så har jag tänkt i 10 år nu.

2010-08-23 @ 09:42:13
URL: http://julllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0