Blocket is the shit!


Idag vill jag hylla Blocket!
Tycker det är fantastiskt roligt att botanisera bland gammal bröte och till slut hitta ett fynd. Gillar mångfalden, tillgängligheten och fyndpotentialen!

Fler underhållande grejer med Blocket:

-Folk som gärna vill vara med och bestämma vart möblerna de säljer ska placeras i sitt nya hem.
Exempel på det är "vardagsrumsbord", "hallmöbel" (om en i mina ögon vanlig byrå) eller "ungdomsmöbler".

-Optimister som lägger ut sin spräckligt mönstrade hörnsoffa från -81 för 3500:-. Ganska nyligen ville någon sälja fyra inramade, något defekta planscher för 2000:-.

-Noveller om prylarnas historia. " Säljer nu mitt blåa överkast som jag har haft i min dotters rum sedan hon flyttade hemifrån -93."

-Extremt lyxiga prylar som liksom känns en aning malplace. Idag ville någon sälja ett bäddset för 9900:-. Fel forum?





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0