Spänningen stiger

Den senaste tiden har bestått av fullspäckade dagar, väldigt lite sömn och noll bloggande.
Vi är mitt uppe i husförsäljning, och jag vågar nu hoppas på att vi är inne på sluttampen.
Av de femton som var på visningen fick vi ut ett enda bud som inte alls var intresssant. Det har nu höjts en aning, men inte så mycket att vi har börjat överväga det.
MEN.
Det finns ett härligt MEN i den här historien.
I torsdags hade vi nya spekulanter, som återkom på en andra visning redan i helgen, och det ser faktiskt lovande ut.

Jag fick tillfälle att träffa dem under visningen i lördags, och de verkade helt enkelt väldigt intresserade.
Ett stort plus är att de var såna där människor som man bara gillade så fort man såg dem.
Det ligger ändå en del känslor i att lämna ifrån sig sitt hus, framförallt när man har lagt ner så mycket arbete på det själva som vi har gjort. Men jag skulle inte ha några problem alls att sälja till det här paret.
Kanske såg jag en glimt av mig och Danne för fem-sex år sedan i dem. Det skulle i alla fall kännas väldigt bra att lämna över till dem.

Nu har jag svårt att sitta still.






Tyck nåt!
Postat av: Jullan

Jaha får ni vara med på visningen? Vi måste fly hals över huvud och får inte under några omständigheter synas i närheten av byggnaden. Alla kort, bilder och annat som ens kan påminna om att det bor några här är också strängt förbjudna. Smidigast vore att ha en flyttfirma som kom hit och packade ner allt och sen kan vi ju bo i kartonger tills vi skall flytta istället..



Lycka till i alla fall och jag är mycket nyfiken på att se vad för fantastiskt slott ni har hittat istället!

2010-04-13 @ 09:26:25
URL: http://julllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0