18 dagar

-Mamma, kan vi inte ta ut bebisen idag?
Jorå lilla vän, klart vi kan.
Skulle hemskt gärna ta ut den nu faktiskt. Skulle gärna sova på nätterna utan att vakna av att båda armarna sover och ryggen värker och jag måste kissa och dessutom måste jag vända på mig nu så att jag inte får liggsår, men hur fan gör jag det när bägge armarna har somnat? Måste ta mig upp på toan också. Det knakar i bäckenet. Aj. Foglös, sömnlös och håglös. Ser fram emot att kunna ligga ner utan att anstränga mig.

I helgen väntar vild tröstshopping. Inget tröstar så bra som en runda på a6, helst med Jonna som sällskap.
Ska bara komma på nåt bra att trösta mig för, känns på nåt sätt mer legitimt då.






Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0