Fredagsmys: done.

Melvin röstade på alla låtarna. En gång på varje låt. Sen ville han ringa o rösta på pausnumret också, det som var precis innan de presenterade vinnaren. Nån gång sekunderna efter det slocknade han, hann aldrig få se vem som vann. Heavy duty att va 4 år en fredagkväll med morsan. Morsan som förresten inte borde va så jävla ball bara för att jag lyckats hålla mig vaken ett par timmar längre än Melvin för en gångs skull. Partydjuret, pinglan, nattsuddaren, kalla mig vad du vill. Jag är enormt energisk och social för tillfället. Missar inte en fest, syns överallt. "Hur gör hon?" undrar folk. Jo, det ska jag tala om för er. Hormoner. Det är the it-shit. Det och en gasig mage, en oslagbar kombination. Ni kommer aldrig att kunna bli lika heta som mig, men är varmt välkomna att försöka. Jag besvarar frågor och beundrarbrev i den mån jag hinner.





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0