Fåret i pizzan

Jag måste helt stolt dela med mig av en händelse i hålornas håla, bara några mil från hålan där jag själv växte upp. Detta, mina vänner, kan bara hända i Tidaholm. (Eller ja, det skulle kanske kunna va valfri ort i Tyskland också)
Aftonbladet ínformerar idag om att en pizzeria (finns det fler än en?) i Tidaholm har fått stänga, sedan man hittat 3 levande får och spår efter ett fjärde, slaktat I KÄLLAREN på pizzerian! Ett vittne såg när 4 får leddes ner i källaren, där förövrigt även andra råvaror förvarades, och ringde polisen. Som tragiskt nog inte hann fram i tid. Ett av fåren hade redan fått offra sitt liv där i dödens källare.  

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5911814.ab

Kolla gärna extra noga på bilden, där man skymtar en vit campingstol till vänster. Vem brukar sitta där nere undrar jag i mitt stilla sinne? Joseph Fritzl?

Öka takta sista kvarta Tidaholm Tidaholm Tidaholm!





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0