Skämskudde fram!

Jadå, det är klart jag pratar om gårdagens premiär av paradise hotel, programmet som lite överraskande gav mig följande insikter:

Jag är gammal.
Jag är pryd.
Jag är dåligt uppdaterad på lösögonfransar och läppennor.

Men...
Jag är fan rätt smart.

Detta förutsätter såklart att de 11 deltagarna utgör nån sorts norm, nåt slags genomsnitt av Sveriges unga befolkning. Let´s hope not.

Den stora besvikelsen var att snyggo-barometern höll sig förvånansvärt sval, eller ska jag kanske lägga till Jag har kass smak på listan? Jag vet inte.
Hur som helst så kanske jag nu har gett intrycket av att vilja dissa Paradise Hotel. Det får jag i så fall skylla på dålig uttrycksförmåga, självklart vill jag hissa!

Det finns ingen högre form av underhållning än socialt bortkomna människor som super bort alla hämningar och det lilla basbelopp av förstånd de har, för att sedan bjussa på "Jag är så kåt, ska vi knulla?" och "Vi kör doggy style. Det är inget som ser."
Nä, inte en enda.
Jag har inga planer på att missa en enda sändningsminut.
Jag tänker följa slaviskt.






Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0