Plötligt händer det...

.. mitt i allt elände och strul så händer det omöjliga: Vi fick på vinterdäcken innan första snön kom. Dessutom gick bilen igenom besiktningen. Jag tror det börjar vända nu.. =)

Finns det ett samband mellan ovan nämnda och att jag fjäskade mig till en plats i himlen genom att ägna gårdagen åt att städa mammas o pappas hus medan de är på Lanzarote och sippar drinkar?

Helgen ska i alla fall tillbringas somj ensamstående, eftersom Danne jobbar. Det är första gången han jobbar helg sen Emmy kom, blir intressant att se hur jag ska lösa det med två barn, jag som tyckte det var jobbigt med bara ett. Det är de här helgerna som min beundran växer inför alla ensamstående, hur fan bär de sig åt för att hålla näsan ovanför vattenytan och inte bryta ihop och få tuppjuck varenda dag?? DET är imponerande!





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0