Det ligger en grå sörja över hela dagen

Ibland undrar jag om det är nåt fel på min aura, om jag hamnat snett i kast-systemet eller om jag var en riktigt elak typ i mitt förra liv och nu får betala igen för mina upptåg.
Nåt är det som är snett i alla fall, all skit kommer samtidigt. Det verkar i och för sig snarare va nåt glapp nånstans, eftersom det bara är vissa dagar som är sådär irriterande fulla av motgångar och fanskap.

Jag jagar någon som kan laga pann-hvetet. Det är nåt fel, men ingen vill ta i det. Varje gubbe som är här påpekar dessutom ett nytt fel för oss. Alla verkar ha sin egen teori, men ingen vill ta i skiten. Rörmokarn säger att installatören har tabbat sig, sotarn säger att det verkar va nåt fel på cirkulationssystemet, medan reperatören tycker att allt är brännarens fel.

GGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!!

Det bor två barn här som gärna vill ha varmt inne i vinter.  






Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0