Bäst under press?

SÅ hur har helgen som ensamstående mamma med två barn gått då?
Svar: Jag har varit produktiv som få.  Tvätten: Check. Långpromenad med hunden: Check. Plockat ur väskorna som ingen orkat ta tag i: Check. Fixat disken: Check. Jag kan göra listan lång, men inser att det inte är sååå intressant för omvärlden att få veta om min tvätt är hängd eller inte. Poängen är att jag har klarat av helgen ensam med två barn utan att hamna i ett hörn tuggandes på min egen arm och prata obegripligt på latin. Jag är kvar i mina sinnens fulla bruk, och det är nu bara 3 timmar kvar av jobbhelgen. De timmarna ska fördrivas sittandes i soffan, spelandes ett mycket konstruktivt och utvecklande tv-spel med Melvin. Jordens mognaste morsa? Check på den med. Simpson´s watch out for the Strid family.





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0