Ursäkta röran, jag bygger om.

Jaha, tydligen har jag fått lite för mycket tid över, eftersom jag nu har ägnat lite tid åt utseendet här på bloggen. Mhm, tänker du, borde hon inte lägga den tiden på nåt viktigare, typ läsa saga för nåt barn eller rasta nån hund? Har hon ingen tvätt som behöver hängas? Disk? Dammråttor? Löv som ska krattas och träd som ska beskäras?

Jorå. Det är ingen plötslig arbetsbrist på Munkvägen 4, men jag hade lite övertid att ta ut, om man säger så.
Och insåg att det är skitroligt att pilla med det designen på bloggen. Så det kommer ni förmodligen se mer av i framtiden. Jag har inte på nåt sätt bestämt mig för hur det ska se ut, så förvänta er förändring i den takt jag lär mig att förändra. Åsikter är välkomna.

Idag bär det av till staden för att fotografera familjen för annons på födda- och dödda-sidan i lokaltidningen.
Vi har dock gjort en liten prioriteringsmiss här, så risken är överhängande att Daniel och Melvin kommer att se ut som två penntroll, eftersom de borde ha blivit klippta innan vi tar kort. Kan de retuschera bort lite hår tros?

Nu: Frossa i HTML-koder. Tjoho.

Ikväll: Mecka köksskåp. Ännu mer tjoho!





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0