Tjenare vinter

Underbara väder!! -5 grader, den ultimata temperaturen. Fortfarande frost  på marken trots att klockan närmar sig lunch. Och som grädde på moset: klart och soligt! Inget får mig att må så gott som en fin vinterdag.

På schemat idag: julklappsshopping. Hemifrån.
Det är lite tråkigt på ett sätt, att inte få armbåga sig omkring på ett kokhett, svagt svettluktande köpcenter, med folk hostandes och nysandes ner i barnvagnen. Att missa slagsmålen om den sista succeklappen, sura, julstressade kassörskor och hysteriskt skrikande ungar i vartende hörn. Eller vänta, nu ångrade jag mig visst. Det är det inte. Tråkigt alltså. 

Jag har en hel del idéer på klappar som kan köpas på nätet och som kommer vara väldigt uppskattade. Och nej, jag tänker såklart inte yppa vad eller till vem.
Dessutom är det ju inte internet som kommer med klapparna, utan tomten. Sådeså.





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0