Nae, vad gör jag uppe såhär dags?

Jo, det började med spark spark spark. När jag vaknade till såpass att jag lyckades bända up ena ögat för att kolla efter vad som hände, (jo, jag hade ju mina aningar om vems små 20 centimeters ben det var som låg och sparkade glatt och upprymt bredvid mig) så möttes jag av världens piggaste små ögon.
Innan jag hade hunnit tänka ut en plan kom nästa unge rinnandes ner för trappan med en husbil i högsta hugg. "Mamma, tjatelitjat tjat tjat tjat, bla bla bla." Pigg som en mört. Nä, jag lyssnade väl inte riktigt på vad tjatet innehöll, är inte riktigt mottaglig såhär dags.
Och plötsligt befinner jag mig i soffan. Jag fattar inte riktigt vad som hände. Godmorgon, världen.





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0