Veckans roligaste utväg.

Det här var det roligaste på väldigt väldigt länge. Det allra roligaste är att det tydligen är en standardmetod för henne.

Jag är för standardmetoder. Jag vet inte om jag har berättat för er om Melvins standardsvar?
Jag har berättat för Knivlisa i alla fall.

Vilket osökt får mig att vilja presentera just Knivlisa som en av de nya favoriter som jag la upp för ett tag sen.

Ehm... Det känns kanske lite overkill att presentera Knivlisa? Hon är ju inte helt okänd.
Däremot är hon helt fantastiskt skön. OM du mot förmodan har missat henne så finns hon här.

Ja, det här var alltså de många länkarnas och de perfekta övergångarnas inlägg.
Har man inget kul själv att skriva så kan man ju alltid länka.


Den här bilden har ingenting alls med ovanstående inlägg att göra, utan illustrerar bara världens bästa armgnagare som fyllde ett helt år i fredags.






Tyck nåt!
Postat av: charlotte

Knivlisa är fantastisk!



Apropå visitkort så ja, riktigt najs känsla ;) Tror du att dina förra jobb kanske försökte lura in dig i någon falsk trygghet över att du är "en mycket viktigt resurs i det här företaget"? Är det vad som hänt mig tror du?

2010-10-17 @ 23:19:30
URL: http://aldrigcharlotte.blogg.se/
Postat av: thidan

Det går väl..sådär. Jag hittar inget jobb att söka typ. Eller jo det gör jag väl men har inte fått napp än. Jag söker främst i Gbg. Börjar bli redigt less på att gå hemma nu.

2010-10-17 @ 23:59:56
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0