Tramp tramp.

Det sägs att någon har tagit två steg idag.
Jag vet inte. Var inte närvarande.
Men väntar med spänning på att få se fenomenet med egna ögon.

Samma någon vägrar konsekvent att säga mamma, dock gärna pappa, och skakar på huvudet med en kraft som skulle ge ritcherskalan en ny dimension om mamman ifråga ber om en puss. För att vara mer precis skakar hon på huvudet så gardinerna fladdrar bara mamman säger hennes namn i ett tonläge som antyder att det kanske följer en fråga eller uppmaning att göra något.

-Emmy kan du vinka?
-Skak skak skak skak.

-Emmy kan du klappa händerna?
-Skak skak skak skak!!!

-Emmy....
-Skak skak skak skak!

Så jag gissar att jag får rigga en kamera om jag ska ha en chans att få se några steg innan hon slutar nian.




Själv har jag lämnat blod idag
Det borde du också göra.







Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0