Gaddsamtal

Det har diskuterats tatueringar. Själv är jag sugen på att bygga ut och fläska på med en rejäl tatuering från den jag har på skuldran ner över axeln och överarmen.
Danne har inga ännu men är, som man kan förstå av samtalet, sugen på att debutera?
Eller vad pratar han om egentligen?

D - När vi har lite mer pengar så ska jag få tummen ur och tatuera Emmy och Melvin på armen.

F - Alltså jag vet inte. Jag tycker att de är lite unga än så länge.

D - Fast varför inte?

F - Det kan väl vänta tills de är i femtonårsåldern åtminstonde?

D - Men vadå, man vill väl ha dem från början? Det är ju det som är hela grejen.

F - Fast jag vet inte ens om det är lagligt att tatuera så små. Emmy är ändå bara ett.

Men om man skulle passa på, nu när de ändå inte kan protestera så hemsk våldsamt, att tatuera in "mamma" på dem? Ensam-mamma-Emmas mamma verkar ju ha gjort det på Emma när hon var liten? 






Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0