Vad har jag gett mig in på?

Slut amma lät ju bra.
Tyvärr verkar inte den idén vara helt etablerad hos mina bröst och min bebis. Tanken var ju att jag skulle börja med att trappa ner, och fortsätta amma på nätterna ett tag till, för smidigihets skull.

Jomenvisst. 

Tjejen som tidigare sov som en stock, med avbrott för ett mål mat framåt tidig morgon, har inatt ätit inte mindre
än fyra små slurkar vid olika tillfällen, med start redan vid midnatt.

Dessutom verkar inte brösten vara helt inbördes överens. Högerbröstet är ganska sammarbetsvilligt och sköter sig överlag bra, bortsett från några små protester i form av ömhet. Vänsterbröstet, däremot, är riktigt bångstyrigt och bråkar med mjölkstockningar, svidande smärta och annat trams.

Det här var kanske ett lite större projekt än vad jag hade tänkt mig?





Tyck nåt!
Postat av: Jullan

Ameh.. du som skrev ett brev och allt? Jag har ju inte ens tänkt på att det kan bli problems med tuttarna. Ungarna hänger ju redan med flaskan utan problem så jag tänkte bara att jag skulle sluta rakt av men det kanske inte är så det funkar nä. Fan också.

2010-02-18 @ 20:06:25
URL: http://julllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0