Dagens fetaste miss

Jag hade tänkt mig en kvällspromenad med hunden.
Vad jag inte hade med i beräkningarna var det vita fanskapet på backen som kallas snö, och som måste plöjas undan för att man ska kunna ta sig fram.

Allt gick finfint den första halvtimmen. När jag hade ungefär 10 minuter kvar hem var det dags att ta av på den idylliska lilla skogsvägen för att komma tillbaka till utgångspunkt. Vid det här laget har ni säkert redan hunnit räkna ut att den idylliska lilla skogsvägen inte var ett jävla dugg plogad.
De sista 10 minuternas promenad förvandlades alltså blixtsnabbt till en halvtimmes pulsande i knähög snö.
Vem orkar vända liksom? 



Snö. Till. Förbannelse. Förra årets förvisso, men den ser exakt likadan ut i år.







Tyck nåt!
Postat av: Heffler

Oh crap!



Tur att du kom hem till slut, trots allt. Fasen, du skulle ha haft den däringa fyrhjulingen, med plogen med dig.

2010-12-14 @ 21:50:35
URL: http://heffler.se
Postat av: Fia

Ja, fast de gånger som dagens utevistelse har varit förlagd på fyrhjulingen så har jag alltid känslan av att ha fuskat på nåt sätt. Som om man inte får motion av att åka fyrhjuling. Pft!

2010-12-14 @ 22:07:29
URL: http://menvetdu.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-16 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0