Älskade SJ. 

img_8121 (MMS)

Jag hade planer på att äta frulle på tåget mot Göteborg denna morgon.  På perongen i Falköping ropades ett meddelande ut, att tåget mot Göteborg hade färre sittplatser och att det därför även går buss. Och folk fullkomligt rusade mot bussterminalen. Vem vill missa chansen att sitta som ett dragspel och lukta på (den alldeles för nära) grannens lökiga andedräkt liksom?  Redan här började jag känna mig misstänksam.  SJ, Jag förlåter er för det där med frullen. Men INGEN TOA ÄR INTE OKEJ!  Så nu ska ni få ett litet tips.  Om ni bara vänligen ville fixa toaletterna, så skulle jag kunna tänka mig att åka hela sträckan där inne.  På så vis spar ni in en sittplats till, och slipper kanske bemöda er med att styra upp extrabussar som ingen jävel vill åka med.  Ska vi säga så, SJ?  Jag har min returresa på fredag, jag förväntar mig bättring tills dess.






Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0