Så ja. Nu går det åt rätt håll igen.

dsc01283 (MMS)

Så ja. Nu går det åt rätt håll igen.






Tyck nåt!
Postat av: gränna

hej ...jag har hamnat på din blogg och blivit beroende....nu kommer jag leva till minst jag är 310 år då ett gott skratt förlänger livet...sjukt rolig blogg...vad får du allt ifrån...imponerad av ditt sätt att tänka...kul...fortsätt att blogga...du gör min dag...du är bäst...//gränna

2010-09-12 @ 01:21:53
Postat av: Anonym

hej ...jag har hamnat på din blogg och blivit beroende....nu kommer jag leva till minst jag är 310 år då ett gott skratt förlänger livet...sjukt rolig blogg...vad får du allt ifrån...imponerad av ditt sätt att tänka...kul...fortsätt att blogga...du gör min dag...du är bäst...//gränna

2010-09-12 @ 01:24:57
Postat av: Fia

Oj! Nu blev jag alldeles rörd. Gud vad snällt skrivet, tack så mycket!



Jag kommer fortsätta blogga, även om det kanske blir lite (pyttelite, jag lovar) färre inlägg nu när jag ska tillbaka till ett liv i fångenskap imorgon.



Tack för din fina kommentar!

=)

2010-09-12 @ 11:01:29
URL: http://menvetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0