Baktung.

Det händer titt som tätt. Jag får inte upp det bakre partiet ur soffan.

Jag tänker att jag ska passa på att göra nåt gött medan barnen sover, typ läsa en bok eller fixa med nåt som jag inte hinner dagtid.

Sen blir jag sittandes. I en timme, två timmar, whatever.
Och gör absolut ingenting framför datorn.

Kollar samma bloggar som jag kollade för tio minuter sen.
Läser nyheterna igen. Googlar på underliga ord. Till slut kanske jag skriver ännu ett innehållslöst inlägg på min blogg.

Jag är ju proffs på att ta vara på fritiden.






Tyck nåt!
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv. tusen tack för dina fina ord! & va kul att mina tips kan komma till nytta :) kram

2010-09-06 @ 16:51:20
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0