Åh, typiskt!

dsc01241 (MMS)

Är hos tandläkaren med Melvin, kliver ur bilen och inser att jag har åkt hemifrån iklädd pissetofflor. Åh vad jag hatar när det här händer! Exempel på liknande upplevelser: -När flygvärdinnan upplyste mig om att prislappen dinglade på ryggen på min dräkt. -När jag kollade mig i spegeln hemma och insåg att jag gått omkring med det gigantiska headsetet från jobbet på mig hela kvällen. -När jag klampade in på ICA med de där blåa plasttossorna från dagis på skorna.






Tyck nåt!
Postat av: Jullan

Men du har ju åtminstone med dig lite tånagellack ut! ;)

2010-09-02 @ 20:48:09
URL: http://julllan.blogspot.com
Postat av: Konne

Eller så kan man gå med nätmössa på ica;)

2010-09-02 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0