Alive and kicking.


Det var en fantastiskt rolig Kick Off igår, som i stora drag gick ut på att man skulle hitta runt i skogen, styra upp en massa grejer på olika stationer, och samla poäng. (På en del stationer skulle man dock bara dricka öl ellr käka macka. Eller båda) 

Dagen avslutades med att nån grillade en gris och några andra spelade och sjöng.
Och resten av människorna, nästan alla i alla fall, skakade rumpan i takt med de som spelade, med magen full av grillad gris.

En lyckad fest helt enkelt. Förbannat roligt.

Jag måste passa på att hissa dagsfyllan. Det finns faktiskt ingenting som slår en dagsfylla. Oavsett om man är på möhippa/svensexa, kickoff eller bara har en galen lekdag så är det, av någon anledning, så mycket roligare att va full mitt på dagen än på kvällen.

Därför skulle jag nu vilja uppmana alla mina vänner som inte är gifta att göra det nu bums pronto, så att jag får gå på en massa möhippor. Skit i om ni gillar varandra eller inte, det går att skilja sig. Bara vi har en möhippa.






Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0