The west coast is the best coast.

Har varit i Grebbestad över helgen, och hade helt enkelt inte hjärta att ta med mig både ungarna och datorn.
Det är alltså av hänsyn till min man som jag inte har bloggat på hela helgen.
Det var nog den bästa ursäkten hittills va?

Så för att sammanfatta helgen: Jag är brunare, mer utvilad och nästan en bok rikare idag än jag var i fredags.





Tyck nåt!
Postat av: Annikasan

Nästa gång får du välja bort ungarna då. ;-)



Sv. Jag kan inte helelr få till rubriken när jag mobilbloggar. Däremot brukar jag gå in och ändra den i efterhand. Antingen genom att logga in på nätet i mobilen (om jag har tid och ork...) eller när jag kommer till datorn.



Mer mobilblogg nästa gång i Grebbestad!

2010-05-03 @ 08:04:35
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0