Life is good.

Roligast just nu:

-Emmys nyvunna intresse för att prata. -BA-BA-BA-BA-BA! utropar hon högt och bestämt. Underbart att höra att hon tar sig ton. Eventuellt ångrar jag bittert att jag skrev de här om sisådär 4 år.

-Melvin är kär! Han har länge pratat om en tjej på dagis, som han vill men inte riktigt vågat prata med. Nu har han ritat en teckning, och skrivit ett brev med sitt telefonnummer till henne. Okej, det var jag som skrev, men han dikterade. Okej, det var jag som dikterade, men det var han som ville att vi skulle skriva det.
Poängen är: Han vågade lämna det till henne, och de lekte sedan hela dagen på dagis. Mamman är så stolt!!

-4 veckor kvar till semester. Danne får lite av min semester, vilket gör att vi kan vara lediga i mer än sju veckor tillsammans. Sweet.






Tyck nåt!
Postat av: Anonym

Jag förväntar mig att kunna ha en intellektuell diskussion med Emmy om en och en halv månad när jag träffar henne igen. För att förbereda henne bifogar jag en lista på soker som kommer att tas upp:



kvantmekanik

bioinformatik

memristorer

informationsteoretiska modeller inom neurobiologi

samt det almänna världspolitiska läget ur ett historiskt perspektiv

2010-05-27 @ 18:52:08
Postat av: Fia

Men duh! Hon kan inte läsa så långa ord än.

2010-05-27 @ 19:52:39
URL: http://menvetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0