Läs läs läs läs.

dsc00875 (MMS)

Läs läs läs. Det är en stark uppmaning till alla som kan skrapa ihop nån minuts fritid om dagen (eller göra som jag och sno lite av sömnkontot). Den här var det bästa jag har läst på mycket mycket länge. Eventuellt hänger det ihop med att det även är det enda jag har läst på mycket, mycket länge. Själv har jag kanske 50 sidor kvar. När jag har läst färdigt dem ska jag laga mina jeans.






Tyck nåt!
Postat av: Lis

Jag har läst både den och debutromanen Skumtimmen. Den måste du oxå läsa. Jättebra! Kram

2010-05-05 @ 08:39:35
Postat av: Fia

Jag har letat och letat efter skumtimmen, jag vet att jag har den här nånstans. Men i det här hemmet är det lika sannolikt att man hittar böckerna i bokhyllan som det är att man lyckas fiska upp två likadana strumpor ur lådan på morgonen. Jag har nu gått över till att börja leta i köksskåpen och under badkaret. Förr eller senare kommer jag hitta den! Under tiden ska jag laga mina jeans. Kram!

2010-05-07 @ 09:06:03
URL: http://menvetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0