Gränna is the shit

Helgen har varit en enda stor familjefest. Mammor har firats till höger och vänster, och det har såklart varit jättemysigt.

När jag gifte mig med Daniel fick jag ju inte bara en man, jag fick även en stor, härlig, lite lagom bullrig familj på köpet (Det är lite oklart om det är just vår del av familjen som står för en del av bullrandet med ungar och hundar som stökar runt).
Tillsammans är vi numera nio personer när vi träffas, så också i lördags. Mors dag firades en dag i förskott med att åka på en utflykt till Gränna.

Det åts god lunch i picnicanda, fikades, strosades planlöst i branta gränder och sörplades en och annan öl, dock inte av mig.
Och framförallt så umgicks vi. Hela långa dagen. Det är klart underskattat att bara umgås.

Gränna är en otroligt mysig stad, som överraskade med massor av små söta hantverksbodar, inredningsaffärer, och gårdsbutiker. Som att komma till en stad full av bara godisaffärer när man är tio.




Jaktbytet: Sjukt söta ljusstakar.







Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0