Välkommen, fotbolls-VM

Ärligt talat, jag försöker verkligen att anstränga mig för att se det positivt att det ska sparkas på nån j-vla boll på bästa sändningstid varenda kväll i en månad.
Och guess what? Jag har hittat en bra grej med spektaklet:

Jag kommer att få läsa min bok (ja, förhoppningsvis inte samma bok, men jag har ett lager som jag tänkte beta av) ostört varje kväll utan att nån pustar och stönar över att jag inte svarar när det ska pratas med mig.

Just nu läser jag Skumtimmen av Johan Theorin.
Har inte riktigt kommit in i den än, och egentligen längtar jag mest efter att få läsa nån Arto Paasilinna, så det känns lite omotiverat och konstigt, men jag är övertygad om att den blir jättebra när jag bara kommer in i den lite mer. Bok nr 2 och 3 i serien av samma författare, Nattfåk och Blodläge, var ju nämligen superbra och kan rekommenderas varmt.

Och jaja, jag vet att man vanligtvis brukar läsa dem i rätt ordning, men nu gjorde jag inte det. Punkt.





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0