To do-list.


Grejer som jag borde lägga energi på istället för att sitta här och slå dank framför datorn:

-Packa en flyttlåda eller två. Det är sex veckor kvar tills vi flyttar. Flera av de veckorna kommer att spenderas på kusten, eller på andra trevliga ställen som inkluderar mycket sol men inte lika mycket kläder. Och av det får vi ut: Inte lika mycket tid kvar hemma för att packa lådor och oja sig för flytten. Alltså borde jag göra det nu.

-Tömma diskmaskinen.Mitt absolut värsta.

-Fundera ut vilken bok som ska bli mitt nästa byte. Skumtimmen var förövrigt ruskigt bra. Johan Theorin är lätt en ny favvo-författare.

-Googla upp en bra födelsedagspresse till lilla pappa som snart fyller år.

-Plocka upp hundbajset i trädgården som jag såg förut.

-Städa upp i badrummet. Jag fattar inte varför vårt badrum alltid ser ut som om nån har lyft upp det, skakat ordentligt som om man skakade på en spännande julklapp, och sen satt ner det igen.

-Sova en liten stund också kanske? Det har inte blivit så mycket av den vara den senaste veckan.

Ju fler grejer jag kommer på, desto mer lockande är det att sitta kvar här med datorn i knät.
For ever ever.






Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0