Alive and kicking.

Kanske var dags för ett litet livstecken från min sida här ja.
Jag har fått med mig datorn på semestern.
Dock tog det inte många dagar innan den pajade.

Ska jag vara ärlig, och det ska man har jag hört, så kanske jag inte hade bloggat så mycket ändå.
Har nämligen haft fullt upp med att slappa i solen, fiska, umgås med min familj och vänner, hänga på bryggan, spela poker, och ett och annat rumpskak.
Vi har ju nämligen förmånen att få barnvakt ibland här, nu när även Dannes föräldrar har anlänt.
Och det kan finnas ett och annat glas som behöver skakas av nu.
På tal om glas så vill jag även passa på att upplysa världen om att jag har fått visa leg. på bolaget TRE gånger nu. För olika kassörer.
Sådeså.

Andra trevliga ting med Grebbestad:

Havslukt.
Måsskrik.
Krabbfiske.
Afterski-stämning på bryggan.

Nu: En kall i solen.

Sen: Pokernight!








Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0