Spökhund

Man blev ju lite förvirrad när man såg hunden i trädgården, tänkte att "men där ska du ju inte behöva va i ovädret lille vän", går för att ropa in honom, och snubblar över hunden på väg till ytterdörren.
"Eh... Fast om du ligger här och dräller, vem...?"
Det visade sig helt enkelt att vi hade en hund för mycket.
Och jag som brukar tycka att vi har en hund för mycket när vi bara har EN hund.

Är det inte lite märkligt att det tog 15 minuter för mig att kolla upp vems hund det var via det där INTERNET, medan polisen ringde tillbaka efter 1,5 timme och sa att de inte hade hittat nån ägare i registren.
De kanske skulle testa det där INTERNET. Eller så kanske jag skulle satsa på en karriär som agent.
Då ska jag börja med att införa det där INTERNET som verktyg i mitt jobb.






Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0