Vilken miss!

Mitt favoritmorgonpar, Jenny Östergren och Anders Kraft, hade tydligen en rolig diskussion med dramatenchefen Marie-Louise Ekman imorse. Naturligtvis gällde debatten de gångna veckornas uppmärksammande av sextrakasserier på dramaten.

Jenny blir vid nåt tillfälle lite lack på svaga argument, och flikar in: "Vi har också ett yrke som är utsatt i media, men jag tar inte Anders på kuken för det."
ÅÅhh! Varför missar jag alltid alla roliga inslag?? Jag som kollar 4 av 5 morgnar.
Jag ser nu fram emot nästa gång som stackars tittarombudsmannen ska ha sin frågestund i Nyhetsmorgon, det lär ju hagla in arga pensionärssamtal.

Jenny själv tar det hela med ro, programchefen ställer sig bakom Jenny med orden "Vi lever ändå i 2010-talet, man måste få va lite spontan." Av aftonbladets läsare är ca 80% positiva till spontaniteten hos vår kära programledare, medans runt 20% satte morgonkaffet i halsen. (Jag misstänker starkt att det finns ett stort mörkertal här, nämligen samma kategori människor som orkar ringa till TITTO varje vecka och gnälla över websändningar "för alla har ju faktiskt inte en dator!")

Enda frågan som återstår är: Hur ställer sig Anders Kraft till uttalandet? Det var ju ändå hans k*k som diskuterades??



Och artikeln finns här ---> AFTONBLADET  <---Här alltså.





Tyck nåt!
Postat av: Bo

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2795&grupp=9346



"Medierna" i P1 visar att man inte kan dra generella slutsatser av undersökningar om sextrakasserier i scenkonsten. Alltså har Solveig fel och Lena rätt. Det är bara att lyssna via länken. Svarsfrekvensen var bara 37 %. Då faller allt.

2010-04-18 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0