Hit list


5 mer eller mindre goda ursäkter att inte blogga på några dagar:

>Min bebis kissade på tangentbordet, och jag vill inte få kiss på fingrarna.
>Nån har råkat hugga ner 3g masten, så jag har ingen täckning på bredbandet.
>Jag har brutit samtliga fingrar och stukat tungan. (Oklart vad det sistnämnda har med saken att göra.)
>Jag har slagit i huvudet riktigt hårt och pratar sedan dess bara Swahili. Och det kan ju inte ni, eller hur?
>En stor läskig katt kom in och snodde min dator.


Sådär. Varsågod och välj vilken ursäkt DU tycker känns bäst, och applicera sedan på lämplig bloggare som ibland är lite för lat/upptagen/trött för att skriva på några dagar.






Tyck nåt!
Postat av: En sked för pappa

Jag tar den med kisset!

Jag har försökt använda den hemma med skötbordet men tydligen är kiss på skötbordet normalt....

Har jag fått berättat för mig!

2010-02-12 @ 08:30:28
URL: http://enskedforpappa.blogg.se/
Postat av: Jullan

Äh gör som jag - hetsa med typ 7 inlägg på en dag så får de hålla sig lite istället. ;)

2010-02-16 @ 22:10:20
URL: http://julllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0