Eh... Jobb?




Tyck nåt!
Postat av: Jullan

Men hallå, hur länge har ni semester egentligen? Vår är ju slut och därmed borde ALLA andras också vara slut om det skall vara någon rättvisa. ;)

Spännande med det nya huset!

KRAM

2010-08-05 @ 12:11:29
URL: http://julllan.blogspot.com



Bästa Jullan och alla andra undrande: (det är VÄLDIGT smickrande att se på statistiken att bloggen är välbesökt trots att den hela sommaren har varit... hm.. jag hittar inget bättre ord än DÖD)

Jag kan nu meddela att semestern är över. Slut. Finito.
Danne börjar jobba idag, Melvin håller för fullt på att skolas in på nya dagiset, och själv... eh. Ja jag skolar in Melvin på hans nya dagis.
Därmed är vardagen igång i full fart.
Jag får lite ångest när jag inser att det kanske förmodligen högst troligt bortom alla rimliga tvivel var enda sommaren någonsin som hela familjen fick vara lediga i Å T T A veckor tillsammans. Men gött var det.

Vi är nu inflyttade och har faktiskt kommit i ordning hyfsat. Jag har en ambition att lägga ut bilder såklart, men sladden till telefonen ligger i någon flyttlåda, oklart vilken.

Förutom bilder har en hel drös med bloggmaterial färdats genom, ibland pausat och fikat, för att sedan checka ut från min hjärna igen. Tragiskt.

Och som slutkläm: Jorå. Nu är jag nog allt tillbaka på bloggbanan igen.

KRAM tillbaka till Jullan och till alla er andra goa läsare.





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0