Rastad

Ja, det är sant. Jag är rastad. Jag lyckades idag ta mig till stan med mina två barn och Daniels syrra. Mycket trevligt. Vi var väl bara där nån timmer, men det är ändå en seger att komma utanför dörren och bevisa för sig själv att man klarar av att göra grejer trots tutt-terroristens ständiga krav på total närvaro och uppmärksamhet. i stan inhandlades det nya amningsbehåar, eftersom jag gjorde det feta misstaget att köpa amningbehå med bygel. Ajajaj i tuttarna när de blir stora som luftballonger.
Det slank även med en fantastiskt fin grovt stckad halsduk i mintgrönt, ett par örhängen och tre bodysar till Emmy. Hoppsan.

Sen begav vi oss till djuraffären för att infria Melvins löfte om att få en fisk. Två stycken blev det, och Melvin deklarerade stolt att de heter Henny och Penny. 





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0