En prinsessa har anlänt

Den 15 oktober kl 8:17 kom hon. Eller kom och kom, det var inte så att hon simmade ut av sig själv om jag säger så. Men ut kom hon i alla fall. Och jag kan bara inte sluta förundras över hur man kan bli så blixtförälskad på en sekund. Jag oroade mig en smula över hur jag skulle känna inför att få upp henne på magen direkt efteråt. Melvin kunde jag inte ta emot, eftersom jag blev snittad och hade fullt upp med att fokusera på att överleva när de kom med honom. Men med Emmy var det inga tveksamheter alls: Ro hit henne kvickare än kvickt!! Och jag bara översköljdes av känslor: "Shit, jag älskar henne. Vad konstigt. Hon har gjort skitont att få ut, och jag har bara sett henne i några sekunder. Och hon ser ut som ET, och hon terroriserar mina tuttar. Men fan vad jag älskar henne."
Nu ser hon ut mer som en bebis, en sjukt söt liten tjej. Hon terroriserar mina tuttar ännu mer, men är i övrigt väldigt snäll och beskedlig. Gör inte mycket väsen av sig alls. Och har en oerhört stolt och engagerad storebror. 






Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0